Grolsch îi provoacă pe experimentalişti să ia parte la o premieră Doru Trăscău la primul sau concert solo la Grolsch Anti-Mall

Pe data de 7 decembrie, în a doua zi de la deschiderea Anti-Mal-ului, Grolsch îi provoacă pe experimentalişti să se bucure de un experiment muzical nou și de un sound surprinzător. Doru Trăscău va susţine primul său show solo din cariera sa de aproape 15 ani.

 

Doru, sinonimul sound-ului alternativ autohton încă de acum un deceniu şi jumătate, a început prin a revoluţiona peisajul muzical din România. Doru Trăscău este solistul si liderul formaţiei AB4. Se împlinesc 13 ani de la naşterea AB4, una dintre primele trupe de rock alternativ din România.  În 2008, într-un moment de pauză al trupei AB4, Doru a pus bazele unui nou proiect muzical – The Mono Jacks, urmând ca după încă 5 ani să se decidă să suțină și un show pe cont propriu.

 

Doru este exemplul perfect al experimentaliştilor care îşi urmează pasiunea, îmbinând job-ul de zi cu zi, alături de viaţa de familie şi muzică. Experimentaliştii vor putea să descopere universul muzical și creativ al lui  Doru, luând parte la această premieră.

 

Pentru concertul de sâmbătă, 7 decembrie, nu e absolut deloc o întâmplare că am ales să cânt pe o altfel de scenă, cea a Anti-Mall-ului. La fel ca şi acest proiect, noul meu performance este un awakening si debutul unei noi provocări” a declarat Doru Trăscău.

 

În perioada 6-8 decembrie, Grolsch inaugurează primul Anti-Mall din România, în locul fostului magazin București de pe Calea Lipscani. Timp de trei zile, Grolsch i-a provocat pe cei mai creativi dintre experimentaliști să încerce cum este să trăiască doar din pasiunea lor, fie că e vorba de DYI, fotografie, modă sau orice pasiune creativă.

 

Pe lângă concertul în premieră Grolsch Anti-Mall va găzdui în fiecare zi formații românești care vor susține concerte: Les Elephants Bizarres, OCS, ROA, Electric Brother, Charlie Boy The Rabbit King, Gojira & Planet H, DJ Bully, alături de trupe experimentaliste.

 

Grolsch este brand-ul recunoscut pentru un ingredient unic – creativitatea. De la lansarea underground, până la reinterpretarea convențiilor cu Experience Hotel, Grolsch îi provoacă pe aceia dintre noi care urmăresc neconventionalul și își doresc să facă lucrurile altfel. Cu piese de teatru în stații de autobuz sau interpretarea orașului prin optica unui creativ, Grolsch le oferă experimentaliștilor motive de a da curs eului creativ.

 

Vă invităm să aflați mai multe detalii despre Grolsch Anti-Mall vizitând www.grolsch.ro.

_____________________________________________________________________ ________

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani de experiență, Grolsch folosește și astăzi rețeta și secretele primite moștenire.

Brandul se adresează tinerilor nonconformiști, atrași de arta contemporană și activitățile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “For Experimentalist since 1615”.

 

Pentru mai multe detalii și informații despre Doru Trăscău, accesați:

www.fb.com/AB4band | www.myspace.com/AB4band | www.youtube.com/AB4rockwww.soundcloud.com/AB4 | www.fb.com/TheMonoJacks | www.twitter.com/MonoJacks  www.myspace.com/TheMonoJacks | www.youtube.com/TheMonoJacks   www.soundcloud.com/TheMonoJacks

 

Print Friendly, PDF & Email

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »