How to be single – Recenzie

Powered by Hollywood Multiplex Bucuresti Mall

Patru femei au relații diferite cu bărbații: Alice decide să ia o pauză de la relația cu prietenul ei pentru a își îndeplini propriile visuri; sora sa Meg, interpretată de Leslie Mann, decide că își dorește un copil prin fertilizare în vitro, Lucy se bazează pe algoritmi pentru a-și găsi jumătatea pe site-urile de online dating, iar supraponderala simpatică Robin este o super petrecăreață care se preferă să nu uite cine este în primul rând, mulțumindu-se cu aventuri de o noapte. O situație în care se regăsesc majoritatea fetelor timide este cea a lui Alice, care se decide să se arunce „în lume”, și ba se culcă cu barmanul Tom, un burlac convins, ba se combină cu un tip hiper protectiv cu fiica sa…o întreagă odisee o constituie regăsirea sa ca femeie single. O evoluție interesantă se poate observa în evoluția lui Robin ca personaj, deoarece aceasta face niște remarci dure, dar adevărate despre Alice, precum faptul că se rătăcește în brațele bărbaților ca într-un concept gen dicksand – cei care vor vedea filmul vor ști despre ce vorbesc. Criza de isterie a lui Lucy din librăria unde face voluntariat este de un comic desăvârșit, iar faptul că așa își întâlnește viitorul prieten pare să inducă în eroare româncele care își caută un prieten. Meg decide să facă un copil atunci când stă “de vorbă” cu un bebeluș lăsat în grija ei, o scenă într-adevăr înduioșătoare.
Multe confesiuni în dragoste aduc savoare filmului, iar consecințele acestora sunt de neratat.
Filmul merită vizionat pentru glumele subliminale (când Lucy îi explică lui Tom algoritmii de întâlnire metamorfozați în alune, iar Tom mănâncă jumătatea feminină din populația New York-ului), pentru glumele mai directe (când Robin face mișto de părul pubian al lui Alice), precum și pentru comicul de situație (când Robin și Alice aleargă prin oraș pentru a-și reveni după o noapte de petrecere).
– Cezara Miclea

Print Friendly, PDF & Email

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *