SHARE de Lucian Mîndruţă

share1
Vineri, 13 februarie 2015, la ora 18:30 vă așteptăm la lansarea volumului Share! al lui Lucian Mândruță, prima carte despre fenomenul intermediat de Facebook care, în noiembrie 2014, a provocat extraordinara mobilizare la vot a românilor. Evenimentul, desfășurat în prezența autorului și a invitaților săi, propune un dialog deschis, la care sunteți invitați să luați parte. Finalul este rezervat autografelor și socializării, acompaniate delicios de produsele oferite de partenerii noștri de la Choco & Wine.

Prima parte a cărții, scrisă în urma experiențelor trăite de autor în contextul campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale din 2014, este o culegere de statusuri de pe Facebook, însoțite de comentarii și de o analiză a motivelor care au condus la viralizarea anumitor mesaje electorale, a clipurilor video și, nu în ultimul rând, a cauzei românilor plecați din țară. Cu un reach însumând peste un milion de view-uri și sute de mii de români care i-au citit sau urmărit postările, Lucian Mîndruță a fost una dintre cele mai active și vizibile persoane publice (și neafiliate politic) pe platforma Facebook în perioada octombrie-noiembrie 2014. Partea a doua din Share! cuprinde eseuri și articole pe teme diverse – de la sfaturi adresate tinerilor la hobby-uri, religie, școală, amintiri din perioada comunistă, copilărie, sport, media și multe altele.

Share!, al cărei subtitlu este „Cum am învățat din social media să-i iubesc din nou pe români”, a apărut la Editura Herg Benet, în colecția Radical din 9. Drepturile de autor în urma vânzării cărții vor fi donate integral pentru publicarea unui tânăr scriitor, care va fi ales în urma unui concurs special de manuscrise.

„Lucian Mîndruță e jurnalist de atâta vreme, încât acum îi e jenă să precizeze, de teamă să nu fie dus la muzeu.
De notat totuși că din 1992 și până de curând a fost implicat în diferite proiecte de print, televiziune, social media și, câteodată, nici un fel de media. Azi îi învață pe alții ce i-a plăcut mai mereu: vorbitul în public despre branduri și arta de a te bâlbâi cât mai puțin la televizor.De câțiva ani, încearcă să facă trecerea între jurnalism și PR și între calitatea de angajat și defectul de a fi patron.Îi plac oamenii care îl contrazic. Îi iubește pe ăia care îl aprobă. Firește, vă va spune că vă adoră pe toți, pentru un like. Are câteva hobby-uri de fițe, deși, când îl întrebi, vrea să fie un băiat popular.Merge cu bicicleta pentru că are una mai scumpă decât o mașină normală.Și, dincolo de toate, abia așteaptă să citească și el cartea asta, pentru că autorii (pe care îi ține într-o pivniță) i-au spus că e interesantă pe alocuri.”

Print Friendly, PDF & Email

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »