Iutta lansează pantofi cu dor
București, 31 Ianuarie 2015,
Dor să îţi fie dor…pentru tradiţie şi pantofi
Iutta, brandul cu dor de românesc, participă în perioada 4-6 februarie la târgul internațional Global Destination for Shoes and Accessories din Düsseldorf, unul dintre cele mai cunoscute evenimente din domeniu în Europa. Cu această ocazie, atelierul lansează în premieră o linie urbană de pantofi din piele brodați cu motive tradiționale ce vor fi prezentați într-un decor original inspirat de măreția lui Brâncuși și Eminescu.
Prima colecție Iutta de încălțăminte se remarcă prin variații de design și culori ce oferă o interpretare modernistă simbolurilor folclorice românești. De la pantofi cu toc la pantofi platformă, cizme și ghete, noua gamă introduce eleganța motivelor brodate în accesoriile unei ținute zilnice.
Printre participanți din toată lumea, Iutta se va diferenția la târgul din Germania cu ajutorul gamei de produse premium ce sintetizează bogăția culturală regională în simboluri atent bordate. Pe lângă noua linie de pantofi, brandul vaexpune îndrăgita gamă de genți Dor de românesc cu motive tradiționale din cele 10 zone ale țării, gențile multifuncționale Dor cu brâu, colecția Dor de copilărie și noile accesorii ce constau în mănuși și portofele.
„Acest eveniment internațional este șansa de a valorifica simbolurile ce ne caracterizează cultura românească și ne inspiră permanent: aspirația către infinitate ce transpare din sculpturile avangardiste ale maestrului Brâncuși și iubirea de natură ce se regăsește în opera lui Eminescu. Fusionând aceste două concepte, am creat cu ajutorul atelierelor NO NO NO și Materia un set-up iconic ce va susține povestea brandului și va promova în același timp și valorile noastre ca popor.”, spune Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta.
Decorul conceput pentru târgul GDS va fi expus la întoarcerea în țară în vitrina Galateca din cadrul proiectului „Măiastra Design”, iar cele mai noi produse vor fi disponibile spre achiziționare în shopul NeoGalateca afiliat galeriei.
De la lansare, pe lângă participarea la târgul GDS din Düsseldorf, Iutta a mai fost prezentă la evenimentul fashion Micam de la Milano, Bazarul Diplomatic de la Lisabona organizat de Ambasada României în Portugalia, expoziția itinerantă ‘Măiastra’ organizată de Galateca și ICR la Dublin și Berna, dar și festivalul Catsheuvel din Haga.
Iutta este un atelier de creație care are în portofoliu genți și accesorii din piele cu motive de inspirație tradițională. Brandul reflectă dorul de românesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizează prezentul. Creațiile Iutta au în spate o poveste, un dor ce le inspiră pe cele care le poartă să își amintească unde le sunt cu adevărat rădăcinile și valorile. Cum frumos ne descria o susținătoare: „Voi, Iutta, ne faceți să iubim dorul, deși el implică o absență.”
Mai multe detalii pe www.iutta.ro și www.facebook.com/Iutta.ro.