Nailstylistul VEDETELOR de la Hollywood, Danny Phung a fost în România.
El a lansat la Bucureşti şi Cluj colecţia OPI 2014 a lui Gwen Stefani
Cu această ocazie invitatul de onoare al Top Line România, Danny Phung a prezentat ultimele noutăţi în materie de culoare şi modele în manichiură şi pedichiură. El a susținut la București (sediul ”Top Line”) și la Cluj (Silver Business Center) work-shop-uri și seminarii. Danny Phung a mai fost în România cu ocazia lansării colectiilor OPI Mariah Carey şi cea inspirată de “Skyfal”, pelicula din seria James Bond.
2014, Danny Phung, nail-stylistul lui GWEN STEFANI
Danny Phung este unul dintre cei mai renumiți nail-artiști şi trainer internaţionali ai echipei OPI, cu o vastă experiență de stilist, profesor, instructor, manager de saloane de profil. A moștenit talentul și a urmat pasiunea familiei sale începând să lucreze în industria manichiurii de peste 18 ani. Visul de a avea o carieră de succes i s-a împlinit, iar de 9 ani este proprietar și manager al francizei ProfessioNAIL Salon din Coquitlam Centre (British Columbia, Canada). Danny este un invitat obișnut al show-urilor de televiziune, este mereu prezent în publicațiile de profil și este consultat de specialitate al unor publicații din Canada, SUA și Marea Britanie.
Culoare în lumina reflectoarelor şi finish ieşit din tipare!
“Sunt nebună după această paletă de culori!” – a spus Gwen Stefani.
Totul a început la ”The Met” – The Metropolitan Museum of Art din New York. După ce a vizitat expoziția “Punk: Hao&Couture”, Suzi Weiss Fischmann, OPI Co-Founder&Executive VIP a fost inspirată să creeze o colecție de nuanțe care celebrează rolul muzicii ca influență majoră în fashion. Moda stradală DIY (Do It Yourself) purtată de fanii acordurilor moderne, inspiră majoritatea designerilor ce integrează elemente puternice, stradale, în creaţii haute-couture, regăsite apoi pe catwalk şi “red carpet”!
Făcând parte din lumea muzicii, dar şi a fashion, Gwen Stefani – cântăreaţă, compozitor, designer, actriţă şi trend-setter – a fost alegerea perfectă pentru o colaborare cu Suzi; împreună au creat o suită de culori care atrag orice femeie. Fiind o persoană extrem de echilibrată, Gwen a recunoscut ca rolul de mamă este cel mai plin de recompense. Gwen condensează diversitatea unei femei moderne, ţinând cont de multiplele pasiuni, cu stilul şi flerul déjà cunoscute.
Cultura brandului OPI este pentru orice femei, de la conservatoare la îndrăznete – iar Gwen este pasionată de culoare. Recunoscută după buzele roşii, care au devenit marcă proprie, Gwen consideră buzele şi unghiile un “accesoriu” important pentru a completa un look. Din colaborarea cu Suzi a reieşit o paletă de culori la fel de diversă ca şi… viaţa (pe care o împarte cu familia) şi arta sa (pe care o împarte cu lumea întreagă).
“Sunt nebună dupa această paletă de culori!” – a spus Gwen.
“Este vorba de mult mai mult – de la rosul tradiţional la nuanţe dramatice de roz închis; un nou finish ce îmbracă un negru semi-mat şi un auriu subtil texturizat; un crom încântător şi un glitter pe care îl poţi caracteriza ca teatral şi briliant. Această colectie prezintă cea mai nouă tehnologie: pigmenţi speciali şi o textură ultramodernă. Este răspunsul la cea mai vehiculată întrebare: <Ce mai este nou? Ce se poartă?>. Colaborarea cu Gwen a fost şi extrem de distractivă şi suntem încâtaţi să vă prezentăm această colecţie incitantă!” – a adăugat Suzi Weiss.
“Sunt onorat sa fac parte din echipa de design OPI, astfel că am colaborat la lansarea colectiilor semnate de multe vedete: Nicki Minaj, Serena Williams, Katy Perry, Mariah Carey, acum Gwen Stefani… Fiecare vedetă este specială și cu personalitate puternică. Este o plăcere să lucrezi alături de ele!” – a spus nailstylistul. “Manichiura din sezonul acesta este una care exprimă personalitatea! Se poartă vara aceasta culori puternice: galben, verde, roz aprins așa cum sunt și cele din colecția Brazil by OPI și culorile cu texturi speciale – glossy, satinate, cromate – așa cum sunt cele din colecția Gwen Stefani”.
Despre debutul lui Danny Phung…
“Primul meu contact cu oamenii din salon a fost la 18 ani, când mătușa mea m-a rugat să curăț unghiile unei cliente de lac. Atunci m-am îndrăgostit de lumea aceasta, cu saloane pline de femei frumoase și mereu în preocupate de modul în care arată! Acum am propriul salon, încă lucrez și îmi place! La mine în salon manichiura se realizează așa, ca la carte. Întotdeauna folosim cele mai noi tehnologii așa – GelColor, cele mai noi culori, dar nu uităm nici de cei mai conservatori, care își doresc o manichiură tehnică cu gel Axxium. Anul acesta la pedichiură se poartă culori ieșite din tipare .. și nu trebuie neaparat să ne asortăm manichiura cu pedichiura – unghiile sunt oricum un accesoriu foarte trendy”.
“Sunt mereu în mișcare, vizitez locuri noi (înainte de vizita la Bucureşti şi Cluj, Danny fusese în Emiratele Arabe – n.red.), dar pot să vă garantez că România este o țară în topul preferințelor mele. Oamenii sunt primitori, femeile frumoase, au unghii îngrijite, iar mâncarea este delicioasă… Am gustat din toate, dar preferatele sunt sărmaluțele. Am vizitat și câteva saloane faimoase din București și din țară, serviciile sunt la cel mai înalt nivel și chiar am rămas surprins de nivelul de profesionalism! Și bineînteles sunt și oamenii minunați cu care am avut ocazia să lucrez, să îi întâlnesc făcând parte din echipa OPI”.
“Fiecare țară este caracterizată de un trend în mod special. În SUA femeile doresc să fie mereu cu un pas înaintea modei… Dar sunt la fel de multe femei conservatoare, așa că facem tot posibilul să ne ridicam la standardele impuse de acestea”.
“Clientele au persoanalitate, sunt mereu pe fugă, doresc o manichiură perfectă în cel mai scurt timp posibil, cu cele mai noi culori. Dacă cerința clientei este absurdă sau timpul pe care îl are la dispoziție este limitat pentru ceea ce își dorește, încerc să o conving de cea mai bună soluție pentru a pleca fericită! Femeile sunt mulțumite după ce își fac unghiile, ca atunci când își cumpără o geantă nouă sau o pereche de pantofi”.
“Târgurile de profil sunt o oportunitate de a aduce în fața specialiștilor, dar și în fața publicului larg, cele mai noi tehnologii, colecții, produse, în premieră”.
Care sunt cele mai importante calități ale unui nailstylist care vrea să fie între cei mai buni?
“Ca în orice domeniu, trebuie să fii un profesionist, să te perfecționezi în permanență, să oferi cele mai bune servicii și să îți prețuiești clienții dar.. trebuie să ai în plus multă dexteritate, să îți placă să lucrezi pe… suprafete mici – cineva a spus că unghiile sunt mici ”pânze de canvas” pe care noi, nail-artiștii, ne lăsăm de fiecare dată o parte din talent! Ca și trainer internațional – este un job plin de provocări, cunosc și mă împrietenesc cu o mulțime de persoane importante și interesante, îi învăț, dar la rândul meu am de învățat de la ei. Ca și nail artist.. mă simt fericit că am găsit job-ul perfect, care mă caracterizează și pot spune că nu mă vedeam vreodată făcând altceva. Avantajele… oameni noi, locuri noi, iar dezavantajul este că ești mereu departe de familie, de cei dragi”
În ultimii ani, Top Line România a avut ca invitați nume sonore în domeniu, nail-stylisti care lansat în România cele mai noi colecții OPI ale sezonului. OPI este lider mondial pe piaţa manichiurii.
Este suficient să îl amintim pe proprietarul companiei OPI, “The Nail Mogul” – George Schaeffer, prieten apropiat al actorului Tom Cruise, al regizorului Steven Spielberg și al fostului Preşedinte SUA, Bill Clinton și care se ocupă personal de “manichiura” unor staruri precum Angelina Jolie, Jenifer Lopez, Cameron Diaz sau Beyonce.Michelle Sproat, invitată și ea la București este Campioană Mondială în Manichiură (tehnica cu acryl colorat),în Nail Design și Nail Art, distinsă cu Marele Premiu la „OPI Excellence Awards” și câștigătoare a Nail Pro Cup – Cupa Mondială în Manichiură. Apoi pe Joey Brown, supranumită “Regina Unghiilor de la Hollywood” – International Spokes Person OPI și pe Suzi Weiss-Fischmann, OPI Executive VP & Artistic Director.
Joey Brownare o experienţă de peste 30 de ani în domeniu şi este cea care, alături de echipa sa de specialişti şi stilişti OPI creează şi impune tendinţele mondiale în domeniul manichiurii şi pedichiurii pentru vedetele din lumea-ntreagă. Ea sfătuieşte cu designeri precum Donna Karan, Karl Lagerfeld, Gay Matiolo sau Valentino în privinţa tendinţelor din modă în fiecare sezon. De două ori pe an, OPI lansează de la Hollywood colecţii cu nuanţe unice care se potrivesc celor mai noi trenduri mondiale din vestimentaţie şi accesorii. Suzi Weiss-Fischmann ştie mereu ce se va purta şi se consultă cu Joey Brown a promovează noua colecţie. “La fiecare început se sezon, OPI, ai cărui clineţi fideli suntem, lansează cel puţin zece colecţii de game de culoare în 75 de ţări de pe cinci continente” – ne-au spus cei de la OPI România și TOP LINE. “Româncele sunt tot mai informante, sunt mereu la curent cu ultimele tendinţe în modă şi vor să beneficieze de experienţa specialiştilor de la cel mai fashion, trendy & glamour brand de manichiură din lume de care se pot bucura la ele acasă”.
Nuanţele și modele marca OPI au fost şi sunt alese an de an de vedete precum Nicole Kidman, Olivia Newton John, Elle MacPherson, Kylie Minogue, Cate Blanchett, Portia de Rossi, Naomi Watts, Megan Gale sau Melissa George.
De Joey Brown “ascultă” mai toate vedetele din Cetatea Filmului și nu numai. Ea se ocupă personal de manichiura, modelul şi nuanţa ojei majorităţii starurilor invitate sau nominalizate la Gala Premiilor Oscar. Madonna, Jenifer Lopez, Cameron Diaz, Charlize Teron şi Beyonce sunt clientele fidele ale sale. OPI lider mondial pe piaţa de profil reprezintă rezultatul a peste 30 de ani de experiență și glamour în domeniul manichiurii. În fiecare sezon este lansată o paletă unică, sofisticată și strălucitoare de culori care pot fi asortate la orice ținută și se potrivesc oricărui stil. Gama impresionantă de produse este folosită și de majoritatea vedetelor de la Hollywood și nu numai. De două ori pe an, OPI lansează colecții cu nuanțe unice care se potrivesc perfect trendurilor din vestimentație și accesorii. Din Seattle în Singapore, din New York la New Delhi, din Paris în Texas şi la București, specialiştii OPI sunt prezenţi peste tot! Este incredibil cum o companie construită la Hollywood de un emigrant maghiar a reuşit să se extindă în peste 75 de ţări de pe 5 continente, cu birouri in USA si divizii in Europa (Olanda) si Asia (Japonia). OPI – THE CULTURE OF COLOR este cel mai trendy brand de manichiură ce aduce frumusețe, calitate și inovatie femeilor din lumea întreagă.
Oana Georgescu, PR Specialist